Alla inlägg den 10 juni 2010

Av madeleine karlsson - 10 juni 2010 19:39

Jag skulle ju lägga upp bilder på lägenheten i färdigt skick och det har jag glömt bort. Men nu så, nu ska ni få se hur det blev.


 

Här kommer man in i hallen.


 

Dörren där till höger är toaletten.


 

I vardagsrummet står skönheterna på rad.


  Här är korvbullens datahörna och den mjuka underbara soffan där nästan alla våra vänner faktiskt får plats.


  Balkongen, där jag ofta lapar sol och den enorma teven.


 

Å så har vi köket, min favoritplats. Igår fick vi upp de fina boklisterna så nu står all världens kokböcker där och frestar alla lässugna. Bordet och stolarna står där också, som jag och E har målat.


 

Älskade, älskade kök! Här har det redan bakats en hel del limpor och en å annan rabarberpaj. Visst vart det fint? Å golvet... Pallen som står där, den är min för jag når inte längre än till översta å andra hyllan i skåpen om jag står på tå... Det blir en hel del klättrande ska jag säga. :)


  Bordet och lampan fick vi av korvbullens föräldrar. Den är av glas och jättefin. På fondväggen där vill jag sätta upp en hylla där jag kan ha alla mina teburkar. Å så kan ni skymta in i sovrummet.


  Så här ser det ut på ena sidan i sovrummet.


  Å såhär ser det ut på den andra. Detta är nu vårt kontor, typ, där jag kan plugga, lyssna på musik, måla, läsa böcker och surfa på min lilla dator.


 

Vi har även en hemtelefon, jag tycker fortfarande att det känns konstigt att svara i den...


 

Och sist men inte minst så vill jag bara visa hur mysigt man kan ha med en pannkaksfrukost på vår soliga balkong!


Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards