Alla inlägg den 1 december 2014

Av madeleine karlsson - 1 december 2014 17:10

Av rent praktiska skäl har jag haft långt hår nu i några år. Men den senaste tiden har jag känt mig ganska less på manen. Den liksom bara hängde där och jag snoffsade alltid upp det i en knut mitt på skallen. Jättetråkigt!

Så idag fick jag finbesök av V och vi hade bestämt att jag skulle klippa luggen bara men så vips åkte hela barret av, ja nästan i alla fall. En oplanerad klippning och det kändes faktiskt som en befrielse! Nu känner jag mig fin igen. Jag passar faktiskt bäst i lite kortare hår om jag får säga det själv. Så nu känner jag mig som en ny människa och jag behövde det verkligen.


Alltså högen av hår på golvet när vi var färdiga var enorm. Riktigt äckligt faktiskt! Det är nåt som äcklar mig med avklippta hårrester i sådana där mängder. Lite som om nån skulle ha kräkts upp en hårboll. Usch! Och när man tar i det så är det så strävt och torrt. Känns så ofräscht att tänka att allt det där satt på mitt huvud för en stund sedan...

Kolla bara! Som en hel hund!

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards