Alla inlägg den 10 juni 2014

Av madeleine karlsson - 10 juni 2014 12:21

Känner mig fruktansvärt uttråkad idag. Vet inte vad jag ska ta mig till. Det är så varmt ute och jag svettas så fort jag rör mig. Har inget speciellt på agendan heller vilket gör att tiden går ofantligt långsamt.

Jag brukar se till att ha i alla fall minst ett "mission" varje dag under den här sjukskrivningen. Så att det ska kännas som om jag gör någonting och har en tid att passa osv. Men idag...ingenting. Bara vankar runt här hemma i värmen. Klappar magen. Pratar lite med Fille som aldrig svarar. Han bara glor på mig som om jag vore knäpp. Det kanske jag är?

Nää jag har faktiskt tråkigt i dag. Jättetråkigt. Inga måsten, inga krav. Skulle väl behöva städa som vanligt men det känns som att det är det enda jag gör så jag har ingen lust med det heller. Hatar när man är så här rastlös men ändå inte kan ta sig för med något... Värdelöst! Nu har ju halva dagen gått och jag har inte gjort något annat än rullat ur sängen och ätit frukost.

Nej i dag känner jag mig rätt överflödig, seg och rastlös. Får väl hoppa in i duschen och svalka av mig åt minstone... Tjipp!

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards