Alla inlägg den 3 april 2010

Av madeleine karlsson - 3 april 2010 21:34


Vi håller på och renoverar för fulla muggar i den nya lägenheten. Det går bra och det är roligt. Mycket att göra men det kommer bli så fint när det är färdigt!


Ska försöka att inte glömma kameran imorgon och faktiskt fota lite i lägenheten. Roligt att se skillnaden sedan.


Idag kom mamma och pappa för att se vart vi ska bo och hur långt vi kommit med jobbet. På vägen in så snubblade jag så klart medans jag bar på en stor kartong å föll handlöst ner i marken. Skrapade upp högerbenet... Typiskt mig!! Nya strumpbyxor fick genast inhandlas men lika glad är jag för det för idag fick jag äntligen hit min fina cykel så korvbullen och jag har tagit en premiärtur här i min nya hemstad!


Nu önskar jag alla en riktigt glad och fin fortsatt påsk så ska vi se om inte jag kan få upp lite bilder här imorgon! :)


Ha det fint!


Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards