Alla inlägg den 14 april 2010

Av madeleine karlsson - 14 april 2010 12:57


Idag känner jag mig fruktansvärt irriterad utan någon anledning alls... Jag känner för att gråta en skvätt, skratta hysteriskt, vara grinig, handla en massa choklad och bara gömma mig under en filt och se på film hela dagen.


Magen gör ont så jag kan ju ana varför mitt humör är som det är och varför det bankade i mitt huvud igår... Det är irriterande att vara irriterad utan anledning, speciellt när man egentligen är så himla glad och nöjd över allt. Man blir liksom arg på sig själv. Hormoner! Ibland så hatar man dem bara! När de bestämt sig för att ta över ens kropp så kan inget stoppa dem. Ni tjejer vet vad jag menar...


Nu ska jag åka och måla en vägg istället tänkte jag. Kanske känns bättre efter det...


Egentligen så funderar jag på att cykla till Coop för att se om de har färg att måla om stolar och bord med så jag kanske skulle göra det först och börja med stolarna också. Eller så väntar jag.. åhh jag vet inte...


Jag får rådfråga min korvbulle.




Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards