Alla inlägg den 20 april 2010

Av madeleine karlsson - 20 april 2010 17:48

Jag och kameran var nyss på ett kort besök i nya lyan...


 

Det stod en dörröppnare innanför dörren.


 

Vardagsrummet väntar på sitt golv.


 

Här skall jag snart stå och baka bullar! :)


Så här ser det ut, från sovrummet sett. Svart och fint!


 

Här kommer en kyl och en frys att stå...


 

Det lyser redan i den fina lilla fläkten!


El.


 

Radioantenn mot vägg. Intressant...


 

Så här blev stolarna som jag målade om. Fina va? Nu letar jag svarta stolsdynor men det verkar inte finnas nu för tiden. Är jag helt ur mode??


Kaklet som skall sitta i köket kommer att se ut så här.


Tre nyanser av kissgult, den nya showen av och med killinggänget. Eller inte. Telejacken skall få en fräsch vit kulör...


... med hjälp av det som finns i den här påsen.


 

Slutligen vill jag bara visa vad jag köpte till farmor idag. En ängel! Nu sitter min filmstjärnefarmor så fint ovanför sin ängel och vakar över oss alla. Hoppas att du har det fint där du är nu!



Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards