Alla inlägg under oktober 2009

Av madeleine karlsson - 13 oktober 2009 23:55


Tårarna har runnit. De rinner fortfarande. Det  här är så jobbigt.


Det värsta är all väntan.. tiden som går mellan det ena och det andra. Resultat. Bra eller dåligt.


Fler tårar. Vill ju vara stark. Inte gråta.


Det är hemskt med all väntan... tiden som går mellan det ena och det andra. Svar. Bra eller dåligt.


Du finns där och jag tycker så ofantligt mycket om dig. Det gör nästan ont. Du tröstar, värmer och säger att allt blir bra. Allt måste bli bra. Jag har ju dig nu och jag vill aldrig göra dig illa.



Det måste bli bra.

Av madeleine karlsson - 7 oktober 2009 22:29

Här kommer några bilder från Östra stranden i Halmstad. Vädret var inte det bästa men några hyfsade bilder blev det i alla fall.


 

Kväll på Östra stranden.



 

Fina syster yster som nu mera är så längt bort.


 

Trasigt och vackert.


 

Jag smygfotade en tant. Hon såg så ensam och längtande ut där hon stod och tog farväl av ingenting alls.


 

Jag vill besöka havet lite oftare har jag kommit fram till.


 

Så ensam stod den där, stolen.


 

Mörkt, vackert och kallt.


Syster yster har det bra som får ha en sådan vacker natur runt husknuten. Jag är avundsjuk. Men nu har jag i alla fall bilder att titta på om jag längtar bort. Bort till hav och frisk luft. Salt och vatten, vågbrus och fågelskrik.

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards