Alla inlägg den 1 april 2009

Av madeleine karlsson - 1 april 2009 19:52

Såhär sexig kan man vara i en stödstrumpa...


Jag har verkligen försökt att dokumentera hur hårig jag faktiskt är för tillfället. Det är dock inte det lättaste när ens hårstrån är så ljusa att de knappt syns mot min hud. Bilden nedan var den bästa... Eller ja, den som bäst visade håren om man säger så...





Av madeleine karlsson - 1 april 2009 18:41


Imorgon skall jag åter tillbaka till studion.

Den här gången ska jag spela in en radiojingel för en cykelbutik. Tror jag... :) En jingel är det i alla fall.


Det ska bli himla skoj och se hur det fungerar. Nu snurrar det runt en massa jinglar som jag redan kan i huvudet. De sätter sig de rackarna... 


Idag damp dessutom skattesedeln ner i brevlådan. Som en liten present skulle man kunna säga! Tack tack sade jag när jag öppnade å fick se att jag skulle få tillbaka en hyffsad slant. 


Nu ska jag gå och laga mat eller äta en macka eller nåt... Är sugen på nyponsoppa men det har jag så klart ingen...


Av madeleine karlsson - 1 april 2009 12:37


Jag blir så glad för alla små framsteg! Idag till exempel så har jag stått upp och duschat för första gången på sex veckor!!!! Jag fick nästan en tår i ögat när jag kände det varma vattnet mot mitt håriga ben...


Det var helt underbart! Jag har peelat det försiktigt och filat foten för att få bort lite av den döda huden. Nu är jag insmord och har fått på mig min stödstrumpa. Det känns så himla bra!!!

Dessutom är det fint väder ute och jag ska gå på promenad. Jag vill bara ut, ut, ut, ut...Helst av allt skulle jag vilja springa och jula på nån gräsmatta men jag tror inte riktigt att tidpunkten för det är kommen ännu... :P


Benet är mer svullet och blått idag men det var normalt sade de på OP. Jag fortsätter att smörja, massera och gymnastisera så ska det nog snart försvinna.



Nä, nu vill jag gå ut.


Ha en fin dag!

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards