Alla inlägg den 23 april 2009

Av madeleine karlsson - 23 april 2009 17:06


...Maddlur duktig!


Idag har hon städat hela lägenheten, rensat ur sin garderob, sorterat all smutstvätt inför tvätten, kastat hälften av alla kläder hon äger i en UFF-container, postat räkningar och hämtat ut världens finaste födelsedagspresent till J som har kalas på lördag. Eftersom hon aldrig läser här så kan jag avslöja att jag har framkallat en drös förstoringar på hennes son som hon ska få. (Barnet som syns i inlägget nedan)

Bilderna blev verkligen jättefina och jag hoppas att hon blir glad. Jag passade på att fota hennes son när vi träffades för några dagar sedan, dels för att ungen är så fruktansvärt söt och dels för att jag måste komma igång med fotograferandet inför mina två jobb som kommer nu i Maj. Jag ska fotografera en studentbal och ett bröllop. Det ska bli riktigt roligt!


Dessutom, så hörde jag idag "min" jingel på radion! haha, det är häftigt! Även fastän man inte hör att det är jag så vet jag ju att det är jag. Ni som bor här i E-tuna kan ju sätta på RIX fm och lyssna efter Cykel och trädgårdsreklamen!




Nu längtar jag tills på lördag så att jag får ge bort bilderna och så längtar jag efter en annan människa också! Det e bara en liten stund kvar tills vi får ses igen, hoppas det går fort!



Nu ska jag åka iväg å storhandla!

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards