Direktlänk till inlägg 26 mars 2012

Boobieliscious!

Av madeleine karlsson - 26 mars 2012 23:24


Jag kom att tänka på min vän J:s son T alldeles nyss. När han var mindre så sade han boobieliscious (hur det stavas orkar jag inte bry mig om, men aa nåt i den stilen). Det är nämligen så att jag, nu på kvällskvisten tog på mig en annan BH än den jag typ haft den senaste tiden. En vit som inte är i stretchmaterial och gissa vad???? Den är alldeles för stor!!


Hallååååå, vart har mina boobies tagit vägen? När hände detta? Jag har gått runt i mjuka, sköna stretchbehåar sedan ett par månader tillbaka och har således inte märkt att omfånget upptill plötsligt minskat. Det ser inte klokt ut när jag kikar ner i urringningen. Där är två tomma (nåja de är inte alls tomma men det har försvunnit en del) kupor och när jag ser mig själv från sidan så finns där inget puff. Alltså de ser inte någe fylliga ut, det är inget som tittar mjukt över kanten som det ska göra. Nu när jag har T-shirten på mig så ser jag bara två bh-kanter som sticker upp, det är tomt liksom. Skitfult!! Okej, jag måste alltså köpa nya underkläder för det här går ju inte. Dessutom åker axelbanden ner hela tiden så det har väl hänt något med min kropp i alla fall trots att jag inte märker det själv...


Det kanske var bra att jag åt våfflor idag också så att inte tuttarna försvinner helt. Vill ju inte ha två tomma skinnpåsar hängandes på magen liksom... Hahahaha herregud! Nu är det ju liksom inte främst boobsen som jag vill ska försvinna utan magen, låren, gäddhänget å sånt ni vet?


Ska jag fortsätta så här så måste jag snart snörpa ihop tuttskinnet med en gummisnodd. Finns det krämer för sånt här? Krämer som "tightar upp skinnet" när man går ner i vikt? Hahaha, börjar bli rädd. Vill inte ha skinnpåsar... Kanske ska måla dem som två hundöron? Tjusigt!


 


Jo men det här var ju roligt hörrni! Nä nu ska jag slänga hundöronen över axeln och gå till sängs. God natt!

 
 
Ingen bild

Malin

27 mars 2012 07:56

Va du är duktig som kämpar på vännen! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madeleine karlsson - 11 april 2015 11:40

Så fort solen börjar skina så börjar det även spritta i min kropp. Jag vill genast ge mig ut på en joggingrunda eller två. Svettas, må bra och andas frisk luft. Det är härligt och bra för min astma. I år är det precis likadant. Här om veckan kunde...

Av madeleine karlsson - 11 mars 2015 11:36


Jag sitter i vårsolen på balkongen, har min gula kofta på mig och kaffet står på det slitna träbordet. Olle ligger i vagnen här bredvid och sover gott. Jag längtar efter att pyssla iordning här ute, sätta ner påskliljor i lådorna och ställa något fär...

Av madeleine karlsson - 28 januari 2015 11:29

Det som möter en i spegeln varje morgon är ingen höjdare. Att sova går uruselt kan man säga. Det lämnar spår i form av dåligt humör, oändlig trötthet och irritation men också i form av mörka ringar under ögonen till exempel... De senaste dagarna h...

Av madeleine karlsson - 23 januari 2015 23:22


Idag blev vår son alltså fyra månader. Han har funnits hos oss så kort tid och ändå kan man inte förstå hur man kunde leva utan honom. Det händer mycket på fyra månader. Från att vara ett litet försvarslöst knytte till att nu kunna vända sig, gri...

Av madeleine karlsson - 22 januari 2015 10:38


De bara kom, rullade nedför kinden och bildade snor i näsan så att jag blev tvungen att snörvla. Det bara rann över utan minsta ansträngning och jag var inte beredd. Min man har jobbat i ca två veckor, långa arbetspass och även natt. Det har inneb...

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards