Alla inlägg den 30 april 2014

Av madeleine karlsson - 30 april 2014 10:51

Så kom valborg med eldar och innebrända igelkottar. Så kom onsdagen och den sista april med en Tigerdrottning i släptåg.

Hade nästan glömt bort att idag är idag. Dagen jag längtat efter och väntat på. Nu finns den äntligen här, ännu ett. Kents nya album känns, precis som det brukar, passande. Jag befinner mig på en ny plats i livet, med hjärtat där inuti. Musiken tycks alltid följa mina steg och svänger där jag svänger. Vi går bredvid varandra fortfarande, efter alla dessa år. Möts i livets vägkorsningar. En trygghet.

Så fint att den här nya skivan får följa med mig på den här resan, på resan mot föräldraskapet. Jag ska lära lilla hjärtat alla texter, varje ton. Alla rader som betytt så mycket, alla känslor som känts under tiden.

Idag struntar jag i körer och att sjunga in våren. Jag låter Kent mässa. I alla fall för mig och för dig, mitt lilla hjärta.

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards