Alla inlägg den 17 juni 2008

Av madeleine karlsson - 17 juni 2008 16:45

 

It`s late in the evening

Just lovers on the floor

The last dance is playing

I just hopeed for something more

 

Cause there`s a thing that I can`t deny

How much I ever try and try

Need someone

Need someone

Need someone to really love

 

It sometimes seems to happen

that with someone I connect

Then all is disappearing

Wasn`t that what you could expect

 

But there`s a thing that I can`t deny

How much I ever try and try

Need someone

Need someone

Need somone to really love

 

I need someone to make me living

To make me take another step

To see the good in what I`m doing

And know me better than anyone else

So why not stop pretending

That everything is just as it should

As long as I don`t have someone

I`ll keep on searching as long as I could

 

Cause there`s a thing that I can`t deny

How much I ever try and try

Need somone

Need somone

Need someone to really love

 




Dethär är då texten till låten som pappa och J skrivit. Det känns jättekonstigt att just jag fick sjunga till den. Texten är ju liksom precis exakt så som jag känner... Det skulle ha kunnat vara jag som skrivit den. Men nu är det inte det... ;) Tack J iallafall för att jag fick sjunga lite mer i studion. Det är förbaskat roligt. Speciellt när man får sjunga texter som man liksom känner. 



Av madeleine karlsson - 17 juni 2008 16:41

Nyss var allt så bra men vad gör man när allt bra är borta och det som återstår är ovisshet och frågor utan svar?

Sådär ska det alltid vara, kanske till och med bättre men nu är allt borta. Att leva i nuet är förbannat svårt när man hela tiden oroar sig för vad som ska komma efteråt. Om det kommer något över huvud taget....


Nåväl det var ju bra sålänge det varade och känner jag migsjälv och mitt liv rätt så blir det inte mer än så.... Det vore ju tamejfaan otroligt isåfall!








Av madeleine karlsson - 17 juni 2008 13:58

Internet fungerar återigen!!

Tydligen hade nätet på comhem legat nere eller nåt i den stilen... Tur för mig för jag höll på att bli alldeles galen! Tack ändå C för all hjälp som inte hjälpte! Du är en klippa!!! ;) 

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards