Alla inlägg den 20 juni 2008

Av madeleine karlsson - 20 juni 2008 14:07

Fick precis ett fint midsommarsms... Här är svaret!



Tack snälla du för att du hjälpte mig att vattna midsommarblomstrena med tårar.

Tack snälla du för att du inte var den jag trodde du var, du blev så mkt sämre nu!

Tack snälla du för att du iallafall lät mig tro saker som inte var sanna, jag mår ju så mkt bättre då.

Tack snälla du för all tid jag spenderade på dig, jag hade ju ändå inget bättre för mig.

Tack snälla du för att du gav mig lite värme när jag var kall, hoppas du fryser nu!

Tack snälla lilla du för fina ord som inte betydde något, jag känner mig verkligen snyggare nu!

Tack snälla du för att du drar upp en person som gjort mig illa trots att han inte har med detta att göra, nu är du likadan!

Tack snälla du för att du så snällt skickade ett sms utan förvarning denhär midsommaraftonen, you really made my day!!!

Av madeleine karlsson - 20 juni 2008 12:48

Det va faan grädden på moset!!!



Av madeleine karlsson - 20 juni 2008 10:31

Idag är det midsommar säger dem...

Det står i tidningen och på tv:n och på jobbet har vi förberett med blommor och flaggor men här, här hemma hos mig är det bara fredag. 


Det är en vanlig fredag då ingenting speciellt kommer att hända. Trist kanske men iår har jag ingen lust att fira och dansa runt midsommarstänger.


Jag har blivit bjuden till flera ställen men ingen av dem känns kul att åka till. Jag vet inte men dethär med att vara femte hjulet jämt är inte direkt någon höjdare hur mycket jag än tycker om personerna i fråga. Näst intill alla mina vänner har en partner och till alla de ställen dit jag frågats om jag vill komma finns dehär lyckliga paren som kommer att pussa på varandra hela kvällen, byta söta blickar, kramas, älska varandra och se sådär äckligt lyckliga ut. Några av dem är nybildade små familjer, andra bara helt vanliga par. 


Nä, jag vill inte känna mig mer singel än vad jag är. Det känns nog surt ändå. Parmiddagar, som ju detta lär bli, klarar jag mig alldeles utmärkt utan. Dock önskar jag er alla en riktigt fin och härlig midsommar!!!




KRAM 

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards