Alla inlägg den 22 juni 2008

Av madeleine karlsson - 22 juni 2008 16:49

Jag har ont i hela kroppen och baksidan av nacken gör så ont varje gång jag nyser att jag skulle kunna börja gråta... Dethär är ingen hit!


Jag var ju också envis nog att jag skulle ta mig hemifrån och följa med den övriga familjen hem till mormor (och äta ananaspaj) som bor tio minuter härifrån. Det var heller ingen hit. Jag orkar knappt cykla och gå i trappor. Idag cyklade jag tom saktare än mamma. Å då menar jag att min mamma inte cyklar snabbt...


Nu har jag precis kommit hem och jag är alldeles slut. Imrogon måste jag ringa farbror doktorn och få något starkt som hjälper emot mina andningssvårigheter... Det känns inget kul när man inte ens kan cykla i tio minuter hem till mormor utan att man ska drabbas utav panik för att man inte kan andas... 



Nä nu ska jag vila en stund så att jag orkar göra iordning någon form av mat sedan. Jag har inte ätit något förutom paj på hela dagen... det är inte någe bra alls...


Nu ska jag sluta klaga också för det finns faktiskt dem som har det värre!!! Till alla er vill jag sända en liten kram eller en nallebjörn eller nåt...


Krya på mig!!!  *Tack*

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards