Alla inlägg den 23 juni 2008

Av madeleine karlsson - 23 juni 2008 16:23

Nu har jag varit hos farbror doktorn!

Jag fick en rejäl undersökningsomgång, fick till och med ge blodprov...

Fast jag trodde jag för första gången skulle få ta ett sådant blodprov i armen å sedan när jag kommer in i rummet så sticker de mig bara i fingret... inte alls lika häftigt... Men men, jag hade ingen infektion i kroppen iallafall så det va ju skönt.

Nåväl, det slutade med att jag kom hem med en flaska härligt cocillana... :P Här ska festas!!! Här ska huttas och sovas, för det är vad man gör när man tagit den hostmedicinen... Den innehåller tydligen morfin sade mormor... Det blir fint det!


Dessutom har jag bullat upp med massvis av ingefärste som smakar ungefär som fotsvett men det river fint i halsen av styrkan, blodgrapefrukt och all citrusfrukt du någonsin kan tänka dig, honung och gud vet vad!



Nu ska jag bli frisk, så det så!!! 

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards