Alla inlägg den 27 november 2009

Av madeleine karlsson - 27 november 2009 16:42


Armen ömmar men nu slipper jag få skäll av både mormor och farfar. Jag har aldrig stått i en så lång kö som jag gjorde igår... Det kändes som att hela Eskilstunas befolkning var vid parken zoo för att få lite svinvaccin. Efter en timme och tjugo minuter var jag framme vid min vaccinstation och jag har nog aldrig frusit så mycket i hela mitt liv!!! Tog hela kvällen att värma upp sig sedan.


Igår kväll var jag väldigt produktiv, strök och hängde upp julgardiner och julstjärnor, bakade kanelhallongrottor, rensade mitt skafferiskåp och tvättade samt skrev klart och lämnade in min sista arbetsuppgift. Idag känns det bra men jag är lite öm i armen och otroligt trött! Det var tydligen vanliga biverkningar på vaccinet men det borde gå över snart...



Nu väntar jag på min fina korvbulle och hans varma famn! På söndag är det lotteri hos Firsten, både pappa och korvbullen hoppas på vinst! Vi får se hur det går...




Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards