Alla inlägg den 2 mars 2010

Av madeleine karlsson - 2 mars 2010 20:18


Äntligen, äntligen, äntligen!!

Idag tog jag det stora steget och sade upp mig från jobbet. Vilken underbar känsla att kliva ut från det huset och veta att man aldrig mer i hela sitt liv behöver gå in dit igen.


Jag har velat gjort detta ända sedan den dagen då jag tog beslutet att börja studera. Ja, ni som hängt med länge, ni vet!

Så nu är jag alltså officiellt arbetslös. Det känns väl lite sådär förstås för arbetslös, det har jag aldrig varit. Jag har jobbat och tjänat ihop mina egna pengar sedan jag var ungefär 14-15. Nu ska jag ge mig in i söka-jobb-världen och det är lite spännande för jag vet inte vart jag kommer landa eller om jag kommer att landa... Jag kan ju bara inte vara arbetslös hela sommaren så något måste jag ju hitta på. Det löser sig nog. Jag kan dela ut tidningar, sälja jordgubbar eller nästan precis vad som helst.


Nu tycker jag att vi ska fira min "frihet" med att rösta på låten need someone! :) Haha, ni kommer inte undan den här veckan heller! Smsa: p4sörm 5 till 72250. Det kostar tre kronor.


Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards