Alla inlägg den 5 mars 2010

Av madeleine karlsson - 5 mars 2010 00:28


Idag har Fille flyttat hemifrån.


Men inte för alltid. Så fort vi har renoverat färdig i den nya lägenheten så kommer mamma och pappa och lämnar tillbaka honom så att han får bo med oss. Nu står han i deras extrarum och kommer säkerligen att bli bortskämd med både det ena och det andra... I och för sig så vägrar han att äta ungefär allt förutom larver och gurka men mamma kommer nog försöka ge honom det mesta i matväg som jag redan provat.

Maken till kräsnare padda har jag aldrig hört talas om.


   

Han är så rar och nu får jag klara mig utan hans söta lilla sura ansikte i ett par månader. Det kommer bli tyst för jag är van att höra hans grusrassel om morgnarna och kvällarna när han kryper till ro i sitt lilla trähus.


Han kanske tycker det är skönt med lite semester...

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards