Alla inlägg den 9 december 2011

Av madeleine karlsson - 9 december 2011 15:52



Jag har försökt plocka fram min djuriska sida idag genom ett par fräcka strumpbyxor! Jag har nämligen kommit på att det faktiskt är lite skoj med mönstrade strumpisar...


Jag har ganska tjocka ben och har alltid fått höra att mönstrade strumpbyxor kan man endast ha om benen är som pinnar. Nu skiter jag i det! Jag tycker de är fina och de piffar upp vilket trist gammalt plag som helst! Har faktiskt köpt tre par mönstrade från H&M, det är billigast där. Och hör å häpna, de har bara en rövsöm!! Fantastiskt! Dessutom fick jag på mig storlek L utan problem. Det verkar som att det här är ett bra strumpbyxår, eller så har tillverkarna läst min blogg och fattat att större kvinnor faktiskt inte vill ha dubbelröv! 




Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards