Alla inlägg den 28 september 2014

Av madeleine karlsson - 28 september 2014 22:52

Det är så härliga dagar nu när vi bara går runt och myser och har det bra. Jag snusar Olle i huvudet så ofta jag kommer åt, det doftar ju så gott om den silkeslena kalufsen. Jag smeker hans kinder och försöker förstå att han är min. Att vi har gjort den här lilla människan. Jag är oerhört lycklig. Tänk att jag har så fina grabbar!

Idag tog vi första lilla promenaden med barnvagnen. Stoppade ner vår son som dagen till ära var klädd i sina finaste traktorbrallor i vagnen och han såg så liten ut. Han skrek först men tystnade så fort vi kom ut i friska luften. Å så skönt det var! Jag har inte varit ute på säkert en vecka annat än för att transportera mig till olika ställen. Kroppen är fortfarande lite sliten efter graviditet och förlossning känner jag så det blev ingen lång promenad. Men den var välbehövlig.

Nu ligger Olle och snusar här bredvid, det är dags för oss att sova för imorgon ska vi upp tidigt för ännu ett läkarbesök. Då ska de testa hörseln tror jag. Spännande!

Sov gott!

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards