Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av madeleine karlsson - 12 augusti 2009 08:30



Ååååååh!!!!!

Jag kan inte låta bli att vara fruktansvärt irriterad på jobbet!! Eller idag, snarare hur dumma alla bestämmelser där är. Jag skulle verkligen behöva semester i morgon och ringde således jobbet för att höra efter om det var möjligt.

Semestrarna är ju i princip slut och alla är tillbaka på jobbet så det blir inget problem tänkte jag.


Det var det visst. Inga semestrar beviljas under semesterperioden hur många vikarier det än finns att tillgå. Det är ju helt sjukt! Finns det andra som kan jobba så är det väl helt okej att folk tar semester??? Jag menar den regeln är väl från början till för att det alltid ska finnas ordinarie personal på arbetet när alla semestervikarier är inne och jobbar samt att det ska finnas folk att ringa in om någon blir sjuk eller så. Det förstår jag men jag kan inte förstå att människor nekas ta ut ledighet när det både finns ordinarie personal på plats samt ett överskott av arbetsvilliga vikarier!


Det är min ledighet och den borde jag få ta ut precis när jag vill, det är väl ändå det som är meningen???

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards