Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av madeleine karlsson - 19 augusti 2009 19:34


Du värmer min mage flera gånger var dag och du skänker en frusen kropp ditt heta behag.

Alla olika smaker som frestar min tunga, du kan drickas av alla, gamla som unga.

Din doft smyger sig sakta in i min näsa, ungefär vid samma tid som det heta vattnet slutat fräsa.

Där ligger du och gottar dig i en rykande kopp medans klunkarna sakta rinner igenom min kropp.

Ja, du kan det där med att mysa sent om natten, trots att du egentligen bara är vatten.

Men med smaker från hela vår runda jord blir du en fröjd på var mans frukostbord.


Jo jag tyckte att mitt kära te behövde hyllas en aning! Det finns nog ingenting härligare än att sitta ner en stund, särskilt nu när det börjar bli höst, och sörpla i sig en stor mugg med härligt varmt och väldoftande te!


Seså, koka er nu em mugg och njut en stund!!



Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards