Alla inlägg den 3 april 2012

Av madeleine karlsson - 3 april 2012 14:59



Jag vill börja med att lyfta på hatten för den härliga påsken som innebär att man faktiskt får äta ägg och choklad i mängder utan att ha dåligt samvete och för att man får umgås med vänner, familj, nära och kära i flera dagar. Jag tycker om högtider och att fixa små presenter att ge bort. Jo det är härligt att glädja människor (Jag vill bara påpeka att det inte behövs presenter för att göra människor glada, det går ändå.).


Snällaste frisörskan klippte min lugg idag så nu ser jag förhoppningsvis vart jag ska leta efter (alla?) påskägg. Hahaha, nä jag förväntar mig faktiskt inga i år. Nog för att jag varit snäll men... Däremot står det ett stoort påskägg och en liten påskpåse i min garderob som väntar på sina ägare. Undrar vilka det är? Ååå det e så roligt! Hihihi Hade jag en dräkt (Och en massa pengar att köpa påskägg för) så skulle jag inte tveka en sekund på att klä ut mig till påskhare och hoppa runt till alla jag känner med små ägg med choklad i...








 


Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards