Alla inlägg den 23 april 2012

Av madeleine karlsson - 23 april 2012 12:25

Det är så konstigt hur saker och ting ter sig ibland. Den här helgen har jag försökt att låta bli att tänka på vikt och kalorier. Jag har haft roligt, skrattat mycket och ätit i princip det jag velat fast i måttliga mängder (Potatis, sås, tårta, choklad, vitt bröd, rom och cola...). I morse kände jag mig en aning uppblåst och tung i kroppen och jag tänkte att den här helgen har nog satt sina spår...


Men så ställde jag mig på vågen efter att jag varit ute på en joggingrunda och herrejistanes, jag var tvungen att kliva av vågen och ställa mig på den igen. Den visade nämligen den lägsta siffran hittills. Jag har snart gått ner 5 kg sedan jag vägde mig första gången i februari.


Nä du, nu är jag värd en god lunch och en kopp kaffe.



Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards