Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av madeleine karlsson - 11 oktober 2008 23:00


Usch! Jag får inte ihop det alls. Orden tar slut och naturbeskrivningarna fastnar i handlederna för att aldrig komma ut genom fingerspetsarna. Det blev inte som jag trodde dethär.


Det är för mycket runt omkring just nu och naturligtvis ska jag ställa upp på än det ena än det andra åxå... Jag är för snäll. Jag hinner inte med migsjälv känns det som. 


Måns-Ols känns som jag vet inte vad. Det blir inte bra och nu känner jag mig stressad istället. Jag har läst det jag skrivit om och om igen men jag kommer inte på nåt mera. Texten är alldeles på tok för kort och jag borde skriva åtminstone dubbelt så mycket men när ska jag hinna och hur ska jag finna inspiration????? Det ska vara färdigt på måndag och imorgon är hela dagen uppbokad. Jag får väl sitta här och klura hela natten... Måste fixa en annan sak också tills imorgon. Baaaah, jag blir tokig!



Dessutom är jag så jävla sugen på nån sliskig choklad så jag sulle kunna mörda för å få en bit. Guuuud vad gott men nej, ska jag äta choklad nu över huvud taget så får det bli en bit mörk sådan. Jag är trött på att vara tjock, jag vill kunna äta vad som helst utan att få dåligt samvete. Tyvär så går ju inte det. Dessutom känner jag mig tjockare nu än någonsin tidigare trots att jag äter så duktigt. Jag måste träna mera. Mycket mera. Jag ska bara försöka få tid till det bland allt annat....


Vad ska jag mer klaga på nu när jag ändå är igång??? Ekonomin? Singellivet? 


Jag borde sluta klaga, jag ska vara tacksam över att jag lever, går i skolan som typ är det roligaste som finns och har en familj och fina vänner som jag älskar. Det är inte ett dugg synd om mig men ibland känner jag mig liksom otillräcklig.



Suck å pust!

Jag är allt bra svensk...









Av madeleine karlsson - 11 oktober 2008 16:00


Det är lördag idag för er som inte redan visste det... Jag har nyss kommit hem från en runda på stan med J och hennes lille son T.

Jag blir så avundsjuk. Jag vill också ha en bebis. De luktar så otroligt gott och är så varma och fina på alla sätt och vis.


Tänk vilken lycka att en dag få hålla i ett barn som man själv har tillverkat... Nåväl, just nu ser ju det ut att dröja...


Men drömma kan man väl alltid??




Tog några bilder innan jag gick hemifrån... E så förbannad på mitt hår så idag fick jag för mig att platta hela skiten och gå ut utan någon form av tupering... Så tråkigt att ha håret uppsatt ständigt. Det slits också. Jag såg ut som en dränkt katt ungefär men det va säkert skönt för håret... eller nåt...


Gud vad jag längtar tills håret växt ut å jag kan tupera det hur jävla mycket jag vill!!! Då ska det nog bli större än någonsin tidigare... hahaha Gud så snyggt det kommer bli. ;)


Jag måste tvätta också men jag har verkligen ingen lust alls och så borde jag skriva mitt mån-ols men det känns segt idag. Jag har ingen inspiration känner jag. Kanske blir det nåt gjort senare ikväll eller inatt? Vi får se...


                                  Over and out!

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards