Alla inlägg den 17 april 2011

Av madeleine karlsson - 17 april 2011 20:36

Okej, nu har jag setat hela kvällen här med min förbaskade CV. Boken ska jag skicka med har jag bestämt mig för men att skriva kompletteringen var svårare än jag trodde. Det blev en hel A4 men jag skulle behöva skriva ner ett par saker som fattas men då uppgår kompletteringen till två sidor (dock inte två sidor text)och det känns så långt... (Ja, jag är skadad av min utbildning där vi har fått lära oss att skala av och skala ner och skriva mycket med så få ord som det går.)


Nu jagar jag runt efter personer som kan läsa igenom allt och säga att det ser bra ut så att jag slipper vara orolig för det i alla fall. Men jag är nog i det närmaste klar skulle jag våga påstå. Nu ska jag bara skriva ut och lämna in och sedan har jag lovat Korvbullen att inte tänka och grubbla och analysera allt förrän jag eventuellt blir kallad på intervju eller får ett mail där de tackar för min ansökan...


Nu återstår bara allt annat... Hahahaha! Herregud! Jodå men det här ska nog gå fint.

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards