Alla inlägg den 16 april 2011

Av madeleine karlsson - 16 april 2011 14:28

Så här dags om två veckor så befinner jag mig inte i Sverige. Då sitter jag någon annan stans i världen med en drink i handen och en sol som smeker mig i ansiktet. Bredvid mig har jag korvbullen och vi är lyckliga där vi sitter och ser ut över havet.


Jag ska åka bort. Jag ska semestra. Mitt i Examensarbetet så åker jag iväg. Det känns skönt. Nu kan jag jobba gärnet innan jag åker dit och jobba järnet när jag kommer hem för då är jag utvilad och förhoppningsvis lite solbränd om näsan.


Jag har inte varit utomlands på 9 år eller något sådant så det här känns faktiskt ganska stort. I alla fall för mig. Jag är redan nervös och tänker att planet ska störta eller att det kommer komma en tzunami eller något annat otäckt. Men samtidigt så är jag så enormt tillfreds med tanken på att få åka iväg på en riktig semester, bara korvbullen och jag. Jag är så himla glad, jag kan inte ha det bättre än så här.


Vilket fint liv jag lever!


 

Här ska vi bo.

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards