Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av madeleine karlsson - 25 augusti 2011 10:54


Igår var jag på Zumba, ni vet den där tv-shop-dans-grunkan... Det var riktigt roligt och jäkligt jobbigt. Jag var alldeles genomsvettig efter en hel timma full av danssteg, hopp och annat konditionskrävande. Det kändes riktigt bra!


Jag gick med min svärmor, det var gratis första gången när man provade på och det var ju fint men när jag tittade på kostnaderna, om jag skulle ha fortsatt träna där, så blev det liksom inte lika fint. 430 kronor i månaden skulle de ha betalt för att man skulle få bli medlem i ett halvår. Det är ju inte klokt egentligen och för mig som nu är arbetslös så är det ju inte något att tänka på. Jag kan inte betala den summan. Vad blir det på ett halvår?? Typ två och ett halvt tusen...


Nu är det ju så himla fiffigt att Friskis och svettis ska öppna i nya lokaler här i Enköping den 3e september och jag kollade in deras priser som var betydligt billigare. Ett halvår med tillgång till både pass och gym skulle gå på 1500 och det är ju i alla fall tusen kronor billigare. Jag ska köpa ett träningskort där så att jag verkligen kommer igång med min träning. Frågan är bara vart jag ska hitta 1500 kronor någonstans... Gud, jag hatar det här med pengar!


På något sätt ska det gå att ordna, jag vill verkligen träna! Då kanske barn med pistoler slutar kalla mig för tjock... ;)

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards