Alla inlägg den 14 januari 2015

Av madeleine karlsson - 14 januari 2015 12:04

Vissa nätter är rent ut sagt asjobbiga, de morgnar som sedan följer så är man kanske inte sitt bästa jag när man ser sig i spegeln. Idag var en sådan dag...

Hyn är rödblommig, näsan sned, andedräkten dödar, ögonen oändligt trötta och håret, ja det bör inte ens nämnas.

Man är helt enkelt inte människa! Idag bestämde jag mig därför för att både Olle och jag skulle ha en spamorgon. Jag tänkte att det får väl gå som det går, lillkillen kanske inte alls har lust men jag måste få piffa mig lite! Men alltså vilken snäll son jag har! Han låg så fint och var nöjd på badrumsgolvet så jag kunde ta en lång dusch, raka bort lite överflödig behåring och göra en hårinpackning. Så himla rart! Och behövligt! Kletade på en ansiktsmask innan jag badade Olle. Lät den torka ordentligt och drog av den för en stund sedan. Känner mig som ny! Underbart!

Bestämde mig också för att ta på mig exakt vad jag ville och skita i "amningsvänligheten". Det blev därför en av de nya Marimekkoklänningarna. Lite smink, hårpiff och två koppar starkt kaffe senare så känns det som att jag kommer ta mig igenom även den här dagen.

Olle däremot däckade på golvet. Å vad jag älskar dig du lilla människa!

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards