Alla inlägg den 3 november 2008

Av madeleine karlsson - 3 november 2008 23:43


En vän till mig har en låtsaspappa och alltid när jag var hemma hos dem så kallade han mig för Maddemus...

Varför har jag inte riktigt förstått förrns jag hittade den här gamla bilden...


Ja detta är då jag som en liten utklädd mus....

Av madeleine karlsson - 3 november 2008 17:40


Vad härligt det är med vänner!!!

Idag har J och S lagat mat åt mig medans jag gosade med deras son. Mycket mysigt!

Lammspett och bulgur med sallad bjöds det på och det smakade mycket bra.  Sedan fick herr och fru E för sig att till maten dricka någon form av bubbeldricka...Mousserande vin eller champagne eller vad det var... Myyycket gott och väldans lyxigt såhär på en Måndag...


Därefter bidde det mer gos med T! Han delar förresten platsen för sötaste bebisen tillsammans med den något äldre M. Så himla fina!



Här poserar jag å T... Läckert! ;)


Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards