Alla inlägg den 9 november 2008

Av madeleine karlsson - 9 november 2008 13:54


Idag är det alla pappors dag. Jag tycker det är lika svårt att veta vad man ska säga den här dagen...

Jamenar, grattis känns ju inte riktigt rätt...

-Grattis pappa till att du fick just mig, den snabbast simmande spermien, till dotter!??


Nä grattis går fetbort!


Ha en fin fars dag känns ju inte heller så bra...

-Hej pappa, ha en fin dag, öhh, ät lite tårta eller så...

Det känns lite som att man inte bryr sig vilket man ju faktiskt gör. Avslaget liksom.


Sedan vet jag inte om det finns fler saker att säga? Kanske skulle man komma på något nytt?



Jo, där har vi det!!! Glad fars dag!!!!


Hahaha nä jag skojja, det funkar inte heller... Låter som om vi ska klä ut kära far till ett påskris å ställa honom på bordet så att alla kan skratta åt honom. Glad fars dag... nä!



Nytänkade! Jag ska kkura hela dagen så återkommer jag ifall jag kommer på något annat...

Säger ni något helt annat till era pappor???




Hur som helst pappa, det blir inga strumpor i år! De du fick förra året ligger med all säkerhet med obruten förpackning i din strumplåda... Alldeles oanvända som så många andra klädesplagg i din garderob... ;)

Kram!

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards