Alla inlägg den 9 juni 2009

Z6

Av madeleine karlsson - 9 juni 2009 13:40


Igår jag var och beställde hem en säng. En bredare säng. En snyggare säng. En bättre och fräschare säng. En säng som vi båda kan få plats i.


Sängen heter något så flott som Z6. Låter som en bil eller så... Och om ungefär tre veckor så står den förhoppningsvis här hemma.

Nu kan jag knappt somna i min gamla säng bara för att jag vet att det snart kommer en ny. Dessutom har J så fint påpekat hur mycket det låter om den nuvarande sängen varje gång jag vänder mig (Ja, han har pga platsbrist sovit på soffan). Stackarn, inte nog med att han får sova på soffan, den hårda och nersuttna, han får stå ut med lätena och knarrandena från sängen varje gång jag snurrar runt i den. Och känner jag mig själv rätt så är det nog rätt så ofta...


Nej det ska bli underbart med en ny, stor säng. Det behövs verkligen. Jag vill ju vakna upp bredvid den finaste människan som finns och inte se honom ligga på en hård soffa i andra änden av rummet...



Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards