Alla inlägg den 30 juni 2009

Av madeleine karlsson - 30 juni 2009 16:50


Bad i pool, värmeslag, god mat utomhus på altan och en fin korvbulle! Nä, semestern hade inte kunnat börja bättre.

Befinner mig i Enköping och har det hur bra som helst även om jag tycker att det är lite överdrivet varmt... Man kan knappt diska utan att svettas ihjäl. Men nu ska man väl inte klaga antar jag.


Klockan är redan fem och vi har inte gjort ett dugg än... Termometern visar 36 grader och jag känner mig inte direkt lockad av att gå ut på långpromenad... Men nåt måste man väl hitta på? Svettigt lär det ju bli hur som helst.

Jag har insett att jag, i denna värme, skulle behöva något mer "avklätt" att ta på mig... Nån tunn klänning eller så.. Jag har bara en som jag gillar... Hmm jaja...


Nu ska jag återgå till att göra ingenting här hemma hos min korvbulle :)

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards