Alla inlägg den 17 juni 2009

Av madeleine karlsson - 17 juni 2009 12:12


Så var det då dax igen... efter regn kommer bestämt solsken och med solstrålarna även pollen. Idag är det nå fruktansvärt så allergisk jag är. Snuva, rinnande ögon, nysningar och klåda i i stort sett hela ansiktet... Alldels underbart!!

Cyklade ner på stan en sväng och inhandlade allergimedicin som jag nu proppat i mig. Nackdelen är att jag vet att jag om ett par timmar kommer att vara så trött att jag skulle kunna somna ståendes. Nåväl, tanterna och farbröderna lär hålla mig sysselsatt så sömn kommer inte att finnas i min värld förrän klockan nio i afton.


Nu har jag snart klarat av två veckor på jobbet... Om drygt en och en halv vecka så har jag två veckors semester. Tack och lov!

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards