Direktlänk till inlägg 14 april 2011
Det gick snabbt!
Nyss fick jag ett sms där det stod att telefonen troligtvis blir klar idag och att Elgiganten skickar den vidare hem till mig så fort den kommit till dem. Det borde betyda att jag får telefonen nästa vecka nån gång.
När jag själv gör en koll på hur det ligger till med min telefon på Elgigantens hemsida så får jag exakt samma meddelande som förut, att servicetiden är 2-3 veckor osv. Det här med att man kan se status för sin service är ju bara bogus, de skickar väl samma meddelande till alla oavsett om din produkt är kasserad, lagad, på lagning eller någon annan stans. Varför har man en sådan "tjänst" när den ändå inte fungerar? Om min telefon nu befinner sig i slutstadiet på sin "lagning" så borde det ju komma upp ett sådant meddelande. Eller?
Att man ska behöva bli arg och skicka klagomålsmail för att det ska hända nåt...
Så fort solen börjar skina så börjar det även spritta i min kropp. Jag vill genast ge mig ut på en joggingrunda eller två. Svettas, må bra och andas frisk luft. Det är härligt och bra för min astma. I år är det precis likadant. Här om veckan kunde...
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | 2 |
3 |
|||||||
4 |
5 | 6 |
7 |
8 | 9 | 10 | |||
11 |
12 | 13 |
14 | 15 |
16 | 17 | |||
18 |
19 | 20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
|||
25 |
26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
||||
|