Alla inlägg den 29 november 2011

Av madeleine karlsson - 29 november 2011 16:23


Varje år är det ett evigt tjat om den där förbaskade önskelistan. Varje år är det också lika jädra svårt att komma på saker som man faktiskt önskar sig. Men i år tänkte jag faktiskt titta runt lite och se vad jag vill ha och Korvbullen, här har du min lista! ALLT går att beställa från nätet, precis som du vill ha det! Det här var väl smart va?


Aussie shampo

Aussie balsam

Aussie inpackning


I love... Duschcreme å sånt

I love... finns även att beställa här.

Päronlotion


Tranströmer

Lars Kepler

Tusenskönor


Här finns en massa gott som jag önskar mig... Typ choklad å teer av olika slag.


Något smycke kanske?


Jaa, utöver dessa grejer så funkar ju alltid presentkort såklart!


Puss fina! :)



Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards