Alla inlägg den 27 juni 2013

Av madeleine karlsson - 27 juni 2013 11:25

Vi är på väg till Erikslund. Korvbullen sitter framför datorn och jag landade i soffan. Hej vad det går!

Nåja, vi ska vällan ta oss i kragarna och rycka upp och ut oss i bilen. Det finns saker vi måste köpa. Jag minns det, men exakt vad det är som måste inhandlas har jag ingen aning om. Vi får väl se vad vi kommer hemsläpandes med sedan. Alltid blir det väl något... Ni vet hur det är?

Tog på mig något färgglatt idag. Något som jag köpte när jag var som mest ledsen just för att det skulle pigga upp. Tänk att så mycket påminner om dig, både bra och dåliga saker. Den här klänningen/tunikan ger mig lite tröst i alla fall och påminner om att det kommer bättre tider.

Idag är en bra dag. Jag får spendera den med mitt hjärta. Min livboj.

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards