Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av madeleine karlsson - 6 augusti 2013 10:16

Vilken otroligt härlig start på den här dagen...

Nyss hemkommen från farbror doktorn som tog en snabb, kan vara den snabbaste någonsin, titt på mina utslag. 150 spänn för två minuter och ett konstaterande att jag lider av...

Torr hud! Det är ju skrattretande! Jag som smörjer in hela mig jämt och ständigt. Dessutom såg det ut som ett litet svampangrepp i nacken och frampå halsen. Mycket märkligt!

Farbror doktorn skrev ut tre salvor som jag nyss var och hämtade ut. Det kalaset gick på närmare 700 kronor. Hutlöst!

Såatte det kostar närmare en tusenlapp att konstatera och behandla torr hud.

Det är ju tur att man är så otroligt rik...

Tog ett snack med svärmor som jobbar på samma ställe och vi kom nog fram till att det har varit lite mycket den senaste tiden och att sådana här hudåkommor inte är helt ovanliga när kroppen utsätts för stress. Det kan komma efter... Jag tror nog det också. All ledsamhet i kombination med alla hormoner och allt visar sig nog nu. Som om det inte vore nog...

Nu ska jag ta mina dyra salvor och smörja utav bara faan!

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards