Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av madeleine karlsson - 14 augusti 2013 20:58

Det är bara några timmar kvar nu. Kylen är fylld av E-ämnen till morgondagens eftermiddagsfirande. Nej, jag orkar faktiskt inte ställa mig och baka tårtor och kakor. I år kör jag all in med färdigköpta grejer. Jag "unnar" mig det.

Det mesta är också ordnat till lördagens dubbelkalasfest hemma i eskilstuna. Kan jag andas ut då?!

I själva verket ser jag den här 30-årsdagen som ett slags nyår. Mitt nya år, min nya start. Det här året har hittills varit ganska pissigt. Förjävligt bitvis men med en del små solglimtar mellan allt det andra. Det känns skönt att starta om. Ett nytt år, mitt trettioförsta. Jag tänker överleva det också. Kanske visar det sig bli ett bättre år än det förra och kanske kan min största önskan slå in? Vi får se.

Hur som helst så ska det bli fint att fira in det nya året med alla mina nära och kära!

Vi hörs nästa år...

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards