Alla inlägg den 2 december 2008

Av madeleine karlsson - 2 december 2008 23:55


Hur ser jag ut när jag gråter? När jag gråter sådär hysteriskt mitt i natten och ångesten?

Hur ser det ut när jag älskar dig? När jag hatar dig och allt däremellan?

Hur ser jag ut naken? I ljuset och i mörkret och i skuggorna där jag brukar gömma mig?

Hur ser jag ut genom fönster och bilrutor? Hur kan jag se över huvud taget?

 

Vad gör du när jag gråter? När jag gråter så där hysteriskt mitt i natten och ångesten?

Vad är det du ser när jag älskar dig? När jag hatar dig och allt däremellan?

Vad ser du när du ser mig naken? I ljuset och i mörkret och i skuggorna där jag brukar gömma mig?

Vad ser du när du tittar in genom fönster och bilrutor? Ser du något över huvud taget?

 

Var är du när jag gråter? När jag gråter så där hysteriskt mitt i natten och ångesten?

Var är du när jag älskar dig? När jag hatar dig och allt däremellan?

Var ser du mig naken? I ljuset, i mörkret eller i skuggorna där jag brukar gömma mig?

Vart tittar du när du ser genom fönster och bilrutor? Ser du ut? In? Överallt?

 

 

Lämna mig inte när jag gråter mitt i natten.

Lämna mig inte när jag älskar dig och hatar dig.

Lämna mig inte naken i mörkret.

Lämna mig inte även då jag inte ser dig.

Leta efter mig...

 

 

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards