Alla inlägg den 4 december 2008

Av madeleine karlsson - 4 december 2008 06:21


För några dagar sedan så julpyntades det lite här hemma hos mig. Naturligtvis så hade jag ner min kruka med Orkiden på golvet så att all bark trillade ut... Typiskt mig...

Men ja, så här ser det ut hemma i mitt kök...

Av madeleine karlsson - 4 december 2008 05:56


Grattis, har fått sova kanske tre å en halv timme inatt högst....

Vaknade halv fem av att jag frös å låg å gnydde, nästan grät i min säng... Drömde något som jag inte minns, hade inget täcke på mig och en hals som inte var av denna värld!


Försökte allt att somna om men det gick inte. Det gjorde/gör så satans ont och nu har näsan börjat täckas med segt snor som inte vill snytas ut också. Jag vill bara gömma mig och försvinna från denna värld en stund tills jag blitt frisk.

Jag funderar skarpt på om jag ska korka upp coccillana flaskan och ta mig en rejäl sup. Den brukar göra att man blir rätt däckad ett tag. Morfinet kanske hjälper lite mot smärtan?!

Hoppas kan man ju alltid...


Jag har hunnit bädda min säng, druckit en vidrig men stark mugg ingefärste och glott runt på diverse fjortisbloggar där jag läst om alla glittriga nyårsklänningar och högklackade skor som de ska köpa in så fort det bara går...  *suck*


Undrar vad jag ska ha på mig på nyår... Jag lär nog inte få plats i nåt litet glitterfodral i alla fall... haha ;)

Den största frågan är nog kanske vad jag ska hitta på...  Om det ens händer nåt speciellt på nyår i år... Mina vänner har ju småbarn nu...


Jag skulle i allafall vilja göra nåt kul! Raketer, smällare å såntdära ni vet...




Förresten det snöar så fint ute... :) Ingen är gladare än jag. Så typiskt att jag inte kan gå ut å rulla runt i den... Nåväl, en annan gång... 



Av madeleine karlsson - 4 december 2008 00:06


Jag känner mig så okunnig... Hur gör man egentligen?

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards