Alla inlägg den 8 december 2009

Av madeleine karlsson - 8 december 2009 09:49

Har tagit mig i skinnet och åkt hem till eskilstuna. Har jätteont i huvudet men försöker fokusera på dagens ämne i skolan, tryckteknik.

Jag är fruktansvärt trött och vill inget hellre än att sova en stund till. Lite god mat skulle heller inte sitta fel, magen skriker.


Ska hem å se hur min sköldpadda har det, om han lever och så hoppas jag att det ligger ett vitt kuvert på hallmattan. Jag vill få den här skiten avklarad så jag hoppas att jag får en tid innan jul...


I kväll ska jag fota ett ljuvligt barn. Måste komma ihåg att ladda kamerabatterierna bara... Har dock inga fotoideer, hjärnan känns mest tom. Nåja, det ordnar sig så fort jag får se den leende lille mannen! :)

Finns det något som man blir så glad av som barn?? De är fantastiska små varelser.



Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards