Alla inlägg den 22 juni 2011

Av madeleine karlsson - 22 juni 2011 21:12

 

Någon som ser någon skillnad mellan skorna på bilden?


Jag var ute och sprang för en stund sedan och tänkte att jag för första gången skulle knyta mina joggingskor (gör aldrig det annars). Sagt och gjort. Vänsterdojan glappade fortfarande men högerklumpen satt som i ett skruvstäd.


Jag blir så irriterad! Skosnöret på högerklumpen räcker alltså knappt till för att knyta en rosett. Det är skon till vänster i bild. Skon till höger är alltså vänsterdojan och den rosetten är ju ungefär dubbelt så stor. Det gör så ont i foten efter ett tag och jag kommer nog inte att knyta skorna igen. Jag vet inte hur jag ska bära mig åt för om de är oknutna så får jag hemska skavsår på vänsterfoten och har jag dem knutna så får jag skitont i högerklumpen.


Jag orkar springa längre än vad jag gör men foten sätter tvärstopp till slut när den liksom domnar bort, stelnar och typ inte alls vill fortsätta. Är det inte astman så är det foten... Astman blir dock bättre och bättre ju mer jag springer, det blir inte foten.


Det är jävligt irriterande när det är något som stoppar en i det man ska göra. Jävla skitfotsklump!!!!! Jag vill ju bara springa...

Av madeleine karlsson - 22 juni 2011 20:58

     

Så här kan det se ut när det haglar i en kvart. Tur man inte var utomhus för då hade man blivit mörbultad och blåslagen. Jisses vad det dundrade, trodde alla fönster skulle krossas...

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards