Alla inlägg under augusti 2007

Av madeleine karlsson - 3 augusti 2007 01:39

Mörkret har fallit.

Du har setat där länge och stirrat på mig med dina tomma ögon.

Först för en stund sedan märkte jag vad du gjorde, vad du stal från mig.


Du slet stora bitar från mitt inre, tuggade dem.

Du malde ner dem till något som går att svälja.

Smaken spelar mindre roll, bara det fyller tomrummet som hägrat inom dig så länge.


Den gnagande värken försvinner snart och blir till något annat, tillfredsställelse. 


Den söta eftersmaken gör att du förmodligen suktar efter mer.


Jag har inget mer att ge dig nu, jag är alldeles tom.

Du stal det enda av värde, mitt allt.

Du du stal min värme, nu är allt så kallt. 





Gul

Av madeleine karlsson - 2 augusti 2007 21:21

http://simpsonizeme.com



Omvandla dig till en simpson. Haha rätt skojj....

Tyvär fick jag inte in bilden här av nån anledning....

Den va redigt ful iallafall... haha testa får ni se! 

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards