Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av madeleine karlsson - 12 oktober 2007 12:04

Jag drabbades just av ett irritationsutbrott.


Hade jag haft en servis eller något annat i närheten hade det åkt i golvet.


Fy faan vad du irriterar mig för tillfället. Hur kommer det sig att jag ska träffa sånna idioter som dig? Sånna som säger en sak men menar något helt annat eller ingenting alls.

Jag har inte pratat med dig sedan dess. Jag har försökt att inte störa mig men du gjorde mig illa.


Du sade saker som jag trodde på som sedan visade sig vara helt åt helvete fel. Du ljög och jag hatar folk som ljuger! Du visste dessutom saker om mig som jag absolut inte borde sagt eller avslöjat. Haha som om du brydde dig?


Det enda jag var för dig var någon sorts tröst i några veckor, tills du kom över ditt egentliga lilla problem och kunde börja leva på riktigt. Synd att jag inte kom på det tidigare. Att jag alltid ska gå på såntdär. Idiotmadde!! 


Du har just gjort så att min mur har byggts upp igen. Hur faan ska man kunna öppna sig för folk när de bara gör en illa??? Hur faan ska man orka prata med nån kille mer när sånthär händer gång på gång? Kan ni inte bara sluta ljuga???  


Jag trodde faktiskt att du var annorlunda. Det var du som fick mig att inte släppa in den andra idioten dendär kvällen. Det var du som gav mig detdär leendet som gav mig styrkan... Vilket skämt!!! 


En  idiot gav mig ett leende den kvällen och en annan fick tårarna att rinna... Fantastiskt!!! Vilket underbart liv man lever!


Du och dina lögner dök nyss upp och de har förmodligen förstört hela dagen och lite till!!!


Tack så jävla mycket!!!! 




Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards