Alla inlägg den 6 februari 2009

Av madeleine karlsson - 6 februari 2009 21:49



Hahahaha, Jag älskar sånnahär videos!!!

Klockrent!




Av madeleine karlsson - 6 februari 2009 10:46


Ååå, jag vill inte!! Idag vill jag inte göra nåt alls!

Jag vill inte till skolan och jag vill inte göra grupparbete och jag vill inte ut i snön och jag vill inte gå upp ur sängen över huvud taget. För om jag gör det då är det snart Lördag och det betyder att jag ska till jobbet.


JAG VILL INTE!


Idag vill jag bara ligga under en filt och låtsas om att jag inte finns. Jag känner mig, för första gången på riktigt länge,på dåligt humör. Dessutom ovanpå detta så beslutade jag mig imorse för attINTE tvätta håret... Jag ångrar mig redan och har stått framför spegeln i ungefär en kvart och satt upp en toffs, släppt ut håret, satt upp en toffs, släppt ut håret, ruffsat om, satt upp håret, släppt ut håret och sedan hatat mig själv för att jag inte tvättade det. Nu får jag gå och se ut så här hela dagen... Ja du tycker säkert att jag ser ut som jag brukar men serru det är själva känslan som inte funkar. Känslan av att ja fick sätta upp håret bara för att det såg helt förjäkligt ut utsläppt med sovknölar i det. 


Varför ska jag vara så satans envis??


Nää usch låt mig bara vara idag. Låt mig vara ifred. Idag vill jag dö (mao, försvinna), en kort stund.


Nu är jag sen till gruppmötet åxå..... *suck*




 


Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards