Alla inlägg den 12 februari 2009

Av madeleine karlsson - 12 februari 2009 18:51


Nu har jag varit duktig igen och lämnat in en kompletterande grej i filmanalysen till Pans labyrint. Nu slipper jag således tänka mer på den. Skönt!!


Imorgon är det kursavslutning med en alldeles underbar dag fylld av redovisningar.... *suck*

Är det något som jag tycker är liite trist med skolan så är det redovisningsdagar. Man orkar bara inte sitta och lyssna intresserat på 30 elever som ska redovisa om ungefär samma sak på ungefär samma sätt. Det blir dödstråkigt. Det enda man vill är att få sitt eget avklarat så att man sedan i lugn och ro kan koppla av och lyssna lite halvt på alla andra... Innan ens egna redovisning är man ju nästan inte kapabel till att höra och ta in vad andra säger då ens egna tal snurrar runt i skallen som en galen helikopter.



Jaja, nu ska jag fila lite på min presentation...

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards