Alla inlägg den 7 februari 2011

Av madeleine karlsson - 7 februari 2011 15:16

Jag fryser och är så sjukt, vidrigt, äckligt sugen på en bit choklad och en kopp kaffe!!!! Jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag är sjuk. Chokladsjuk!


Varför måste denna underbara, goda, delikata, bruna, lena, härliga godsak vara så onyttig? Varför måste den trevliga, söta, rara, underbara jag vara så tjock? Kunde inte jag ha varit smal eller chokladen nyttig istället? Då hade ju allt balanserat på en perfekt linje...


Icke!


De här måltidsersättningarna blir man ju inte direkt mätt av kan jag tala om. Jag skulle aldrig i hela mitt liv klara av att leva på bara sådana. Det förstår jag inte hur folk lyckas med.

Jag var ute och gick 70 minuter i motvind, fy satan va kallt det var och när jag kom hem så var jag så himla hungrig att jag åt en kesomacka med skinka på, ett glas nyponsoppa och en måltidsersättningsbar. Nu börjar jag bli hungrig igen.


Det här är ju ett evigt pusslande och pysslande. När, var och hur ska man äta utan att sätta kroppen i svält, vilka måltider ska bytas ut och hur gör jag när jag blir dödshungrig? Jag är redan trött på det här men jag ska inte ge upp! Jag SKA INTE ge upp.


*suck* Jag vill kunna äta vad jag vill.

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards