Alla inlägg den 21 februari 2011

Av madeleine karlsson - 21 februari 2011 13:49


  • Ringa helpdesk
  • Maila handledare för x-jobb
  • Maila berörd lärare ang rest
  • Ringa och avsluta medelmsskap på hyresgästföreningen
  • Maila Folksam om adress
  • Skriva klart en skoluppgift
  • Träna


Nåja, jag har fått lite gjort idag i alla fall.

Av madeleine karlsson - 21 februari 2011 12:55


Nyss så ringde jag helpdesk för att återställa mitt lösenord till skolmailen som jag glömde bort någon gång i somras...


Och vet ni vad jag fick se när jag loggade in? Jo att jag har fått VG på de två senaste kurserna och troligtvis ett godkänt X-jobbsförslag! Hur glad blev inte jag nu då?


Jag kan ju det här så varför håller jag på och tänker att jag är dålig, att jag inte fattar och att jag skriver dåligt? Jag kan ju! För faan... Dessutom fick jag respons på min text och läraren hade bara strukit under och kommenterat sådant som jag själv redan visste att jag var tvungen att förklara bättre eller ändra. Det känns skönt, som en bekräftelse på att det jag tänkte var fel också var det och att jag nu bara i stort sätt kan rätta till de felen.


Allt känns mycket bättre idag! Man behöver verkligen få höra (läsa) lite bra saker om sina arbeten och det man åstadkommit ibland. Jag tror att jag har grävt ner mig alldeles över den där restuppgiften och det dåliga betyget i bildkursen. Jag som kan rita... Men jag var ju faktiskt sjuk under hela kursens gång och jag presterade inte mitt bästa. Det vet jag så därför är jag ju bara värd ett G.


Så där ja, nu ska jag maila min x-jobbs handledare och höra mig för hur det står till på den fronten, om jag verkligen är godkänd. Då måste jag börja jaga rutiner.... Yeiiiiii!




Have a great day my friends och kom ihåg att du kan mer än du tror.

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards