Alla inlägg den 14 maj 2011

Av madeleine karlsson - 14 maj 2011 11:55

Helst av allt så vill jag bara glömma gårdagen. Den var hemsk och vidrig på alla sätt och vis.


Det höll på att inte bli något fokusgruppsmöte för min del. Musen var trasig, färgen i skrivaren tog slut, jag höll av detta på att få en hjärtinfarkt och sedan var det mötet med den före detta chefen ovanpå det som vart både bra och dåligt. Ingen mat och inget att dricka på hela dagen, det gick i ett verkligen!


Fokusgruppen har jag inte ens orkat tänka igenom, gick det bra eller dålig? Inte en jävla aning men jag genomförde det i alla fall och jag tänker inte sätta mig och skriva om skiten förrän på måndag. Jag har tagit helg nu.


När jag skulle boka tågbiljett, ja, de ynka tider som fanns att välja på så var den tiden jag ville åka så klart borttagen! Jag blev tvungen att åka via Arboga istället för Strängnäs och det gick ju suveränt bra!

INTE!

Tåget gick sönder på något sätt och vi blev stillastående i ungefär 25 minuter för att sedan åka vidare typ från kungsör i snigelfart! Jag hade skitont i huvudet och jag var hungrig som en varg och jag hade inte ens en tia i plånkan så att jag kunde köpa något att dricka i automaten som för den delen säkert var trasig.


Förseningen gjorde att jag helt missade födelsedagsmiddagen i det Gusénska palatset. Behöver jag tillägga att mitt humör inte var det bästa? Det är det fortfarande inte! Jag är fortfarande irriterad och sur och trött och törstig.


Dessutom så hölls festen med vännerna igår kväll på en plats där pälsdjur uppehållit sig så jag kunde inte gå. Jag satt hemma själv framför tv:n och vid tolv så gav jag upp. Jag ville inte leva mer på fredagen den 13:e så jag gick och lade mig.



Nu tar jag helg och dricker kaffe och äter sill och potatis med mina föräldrar som snart kommer på besök. Adjö!

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards